Dzień dobry,jestem studentką fizjoterapii i prowadzę badania do pracy...
Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta
Temat: Utrata równowagi przy nagłych dzwiękach (1)
- https://www.forumneurologiczne.pl/forum/utrata-rownowagi-przy-naglych-dzwiekach/watek/1035981/1.html#p1035981https://www.forumneurologiczne.pl/forum/utrata-rownowagi-przy-naglych-dzwiekach/watek/1035981/1.html Utrata równowagi przy nagłych dzwiękach Gość
Od 4 lat mam takie objawy.Tracę równowagę przy nagłych dzwiękach np dzwoni telegon komuś upadnie widelec,czy kubek wtedy tracę równowagę tzn samoistnie cofam się i upadam.Wstaję od razu i jest ok.Nie umiem nad tym zapanować.Przez to nabawiłam się lęków -boję się że komuś coś wyleci z rąk a ja przestraszę się i przewrócę się.Miałam roboione TK EEG -jest ok.Tracę równowagę tylko i wyłącznie przy nagłych dzwiękach głośniejszych czy cichszych.Bardzo szybko się przestraszę mocno się wzdrygam się i dlatego tracę równowagę -tak z mojej obserwacji wynika.Od małego bardzo szybko można było mnie przestraszyć dzwonek u drzwi a ja wdrygałam się i mam to dziś tylko że nasilone.Wcześniej nie przewracałam się.Można by to opisać jak odruch moro tylko że to występuje u malutkich dzieci a ja mam 40 lat.Dodam,że jestem po porażeniu mózgowym połowiczym z lekkim stopniem.Byłam u lekarzy leki nie pomagają albo na krótki czas.-Baclofen,antydepresyjne.Pomoże mi ktoś? Jestem osobą spokojną ale gdzieś w srodku pewnie mam nerwicę.Jak pozbyć się tych nadmiernych wzdrygań?Tak bardzo chciałabym się pozbyć tych objawów nie chcę za każdym razem upadać gdy spadnie komuś łyżka.Gdy niosę kawę np i w tym momencie ktoś zapuka to połowa kawy jest wylana.Nawet jak siedzę to wczasie dzwięku wzdrygam się.Próbowałam relaksyjnych metod,ćwiczeń,ale to działa w minimalnym stopniu.
- Gość
- Ankieta-rola rodziny w rehabilitacji pacjenta po udarze
- Odstawienie leków
Hej,Czy ktoś z Was jest po odstawieniu leków przeciwpadaczkowych?Czy napady...
- Niedowład Paraliż nogi po operacji kolana