Witam. Od ponad roku walczę z zaburzeniami równowagi i poczuciem...
Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta
Temat: [ Nadcisnienie, Stres] porada od, neurolog, psychiatra, psycholog (5)
- https://www.forumneurologiczne.pl/forum/nadcisnienie-stres-porada-od-neurolog-psychiatra-psycholog/watek/31630/1.html#p31630https://www.forumneurologiczne.pl/forum/nadcisnienie-stres-porada-od-neurolog-psychiatra-psycholog/watek/31630/1.html [ Nadcisnienie, Stres] porada od, neurolog, psychiatra, psycholog
Witam wszystkich a szczególnie co by mogli cos pomóc.
Mam 42 lata. Jestem Inżynierem elektronikiem. Poszukuje czy tez oczekuje fachowej pomocy lekarza o specjalności, neurolog, psychiatra, psycholog, który by prowadził dalsze leczenie lub tez inny kierunek działania i innego specjalisty. Na początku tego roku dowiedziałem się, że mam wysokie ciśnienie. Standardowo poszedłem do lekarza pierwszego kontaktu. Lekarz niestety potwierdził to. Więc skierował na standardowe badania. Mocz, krew, cukier, serce prześwietlenie.
Badania wykazały
WYNIK BADANIA RTG
Serce z przewaga lewej komory, Wydłużona aorta Płuca bez zagęszczeń bez zastoju w krążeniu małym, Przepona wolna.
WYNIK BADANIA CUKIER
Wartość 92
WYNIK BADANIA nerek USG
Nie stwierdzono zmian (mój cytat) nie miałem pod ręką raportu od lekarza to napisałem, co lekarz prowadzący powiedział.
Jeżeli potrzebne bardzo będzie to poszukam.
WYNIK BADANIA MOCZU
GLU negative
BIL negative
KET negative
SG 1.025
BLO negative
ph 5.5
PRO Negative
URO 02 E.U./dL
NIT negative
LEU negative
Lekarz zadecydował na obniżenie ciśnienia
Amlozek (10mg) 1 x dziennie.
Inhibace (2,5mg) 2 x dziennie
Tertensif SR (1,5mg) 1 x dziennie rano.
Kiedy rozpocząłem branie powyższych lekarstw ciśnienie było około 185/120, Przed miesiąc spadło do jakieś 160/105. Aktualnie z rana 6, 7 godzina rano bywa, co 2 lub 3 dzień 135-140 / 78-88 przy tętnie 62-67. Czyli, po co najmniej 2 miesiącach brania leków spadło ciśnienie. Na samym końcu ostania lista pomiarów.