Reklama:

Rozpoznanie lekkich urazów głowy w populacji dziecięcej

13-06-2006,
Boran BO, Boran P, Barut N, Akgun C, Celikoglu E, Bozbuga M

Ten tekst przeczytasz w 1 min.

Rozpoznanie lekkich urazów głowy w populacji dziecięcej

Pantherstock

Bawiące się dziecko

Około 5 milionów dzieci przyjmowanych jest corocznie w oddziałach ratunkowych z powodu urazów głowy; około 80% tych przypadków jest rozpoznawanych jako lekkie urazy głowy. Z powodu tak znacznej liczby pacjentów oraz niewielkiej liczby zmian wewnątrzczaszkowych w tej grupie dzieci wykonywanie tomografii komputerowej w u każdego dziecka po urazie głowy stanowi istotny problem ekonomiczny.

Reklama:

POWIĄZANE DYSKUSJE NA FORUM Z KATEGORII Inne tematy

gość
Angio MR
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy jeśli wykona się MR głowy bez kontrastu to czy jego wynik będzie miarodajny w przypadku wykluczenia zmian naczyniowych w głowie, czy jednak środek cieniujący jest ...
gość
Malformacja naczyniowa mózgu syna
Witam, Czy ktoś mógłby mi doradzic w kwestii 2 różnych opisów rezonansu? Pierwsze badanie wykonane zostało na zlecenie neurologa z powodu silnych bólów głowy u syna 8 lat z wymiotami. Aparat 1,5 ...
laserowe usuwanie żylaków
Zastanawiam się nad laserowym usuwaniem żylaków i chciałbym poznać opinie osób, które przeszły już przez tę procedurę. Czy ktoś mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami? Interesują mnie skutki ubo...
Komputer
Czy jesteście w temacie komputera i jego szkodliwości na mózg interesuje mnie lewa półkula i niepełnosprawnośc w stopniu lekkim
gość
Mikro udar
Dzień dobry. Mężczyzna 48 lat kilka epizodów z powiedzeniem czegokolwiek, opadnięty delikatnie lewy kącik ust, raz krótki epizod z drętwieniem ciała. Po wizycie u neurologa dostał skierowanie na tk g...
Jakie produkty spożywcze warto wybierać, aby zmniejszyć ryzyko chorób nowotworowych?
Cześć! Zastanawiam się, [url=https://maad.info.pl/jakie-produkty-spozywcze-warto-wybierac-aby-zmniejszyc-ryzyko-chorob-nowotworowych/]jakie produkty spożywcze mogą pomóc w zmniejszeniu ryzyka chorób ...
Reklama:
Reklama: