Neurologia - specjalista radzi, dla pacjenta.

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (3.2)
      Neurologia - specjalista radzi, dla pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (578) Artykuły (40) Porady (15) Społeczność (486) Szukaj  

Forum - Neurologia - specjalista radzi, dla pacjenta.

problemy w głowie [2]

• Dodano: 30-08-2010, 21:55
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam.
      Jestem kierowcą auta ciężarowego, i od ponad pół roku mam dolegliwości w postaci dziwnego jakby uścisku w głowie, i jakby zaburzone pole widzenia (objawy są podobne w marketach, tam gdzie jest duży zgiełk chaos i przestrzeń)nie mogę się rozluźnić i muszę być skoncentrowany na jednym, robiłem badania laryngolog,neurolog,okulista,kardiolog,usg Dopplera,wszystko bez zmian. Zmiany mam w kręgosłupie tj.rtg i Mr. kręgów szyjnych : wyprostowana lordoza,zwyrodnienia,przepuklina. Lędźwiowego robiłem rtg,wykazało podobne zmiany,od kilku dni mam lekko odrętwiałe palce lewej ręki i dosyć dobrze odczuwam kręgosłup lędźwiowy. A morze jest to coś na tle psychicznym. Robiłem także TK głowy ; bez zmian.
      Proszę o poradę gdyż nie mogę prowadzić .
      Pozdrawiam Jerzy eek
      Głosowałaś/eś już na tę wypowiedź
      • Dodano: 31-08-2010, 18:10
      •  
      •  
      •  
      •