użytkowników online: 4930

Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (4.2)
      Neurologia. Forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (538) Artykuły (34) Porady (15) Społeczność (798) Szukaj  

Forum - Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Czy są jakieś sposoby na złagodzenie aury? [1917]

• Najnowszy komentarz w tym wątku
      •  
      • Dodano: 22-05-2012, 17:43
      •  
      •  
      •  
      •  
      Dziekuje Dori za komentarzyki na facebooku...heheh z niej taki anioł jak ze mnie baletnica...
      Image

Image
      Głosowałaś/eś już na tę wypowiedź
      • Dodano: 03-10-2011, 23:48
      •  
      •  
      •  
      •  
      jestem kierowcą i wiem że to niebezpieczne,osoby cierpiące na migrenę powinny się z tym liczyć
      Głosowałaś/eś już na tę wypowiedź, łącznie oddano 7 głosów
      Oddano 7 głosów
      edytowano: 04-10-2011, 00:09
      To zależy czy ma się ta w sobie zdolność do przewodzenia aury.
      Głosowałaś/eś już na tę wypowiedź, łącznie oddano 9 głosów
      Oddano 9 głosów
      Moja psiapsiółka ma zdolność do przewidywania aury wtedy kiedy ma dostać atak padaczki,nie zawsze ale wiekszosc jej ataków była pozytywnie przewidziana,myśle ze to bardzo dobrze smile
      Image
      nie28 2011-10-04 03:19:47 To zależy czy ma się ta w sobie zdolność do przewodzenia aury.

a jak wygląda taka zdolność,może sobie z tym jakoś poradzę?
      Głosowałaś/eś już na tę wypowiedź, łącznie oddano 4 głosy
      Oddano 4 głosy
      kowalowa 2011-10-04 11:31:03 Moja psiapsiółka ma zdolność do przewidywania aury wtedy kiedy ma dostać atak padaczki,nie zawsze ale wiekszosc jej ataków była pozytywnie przewidziana,myśle ze to bardzo dobrze smile

to raczej bardzo trudne,jak to rozpoznać? czy mogłabyś zapytać w jaki sposób można to zrobić?
      Oddano 4 głosy
      • Dodano: 04-10-2011, 20:43

wiadomość usunięta z powodu naruszenia regulaminu Forum

treść wiadomości zachowana w archiwum