Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (4.0)
      Neurologia. Forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (575) Artykuły (61) Porady (15) Społeczność (1203) Szukaj  
                     

      Forum - Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

      MOVALIS [20]

      • Najnowszy komentarz w tym wątku
      •  
      • Dodano: 20-06-2012, 13:26
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam serdecznie. Jestem po 6 ampułkach movalisu, brałam je na bóle kręgosłupa, stawów i bioder. Już po pierwszym zastrzyku czułam ulgę w nocy, przespałam całą noc co wcześniej nie było możliwe. Dzisiaj mija drugi dzień od skończenia kuracji(choruję na SM i gościec), zobaczymy co czas pokarze... smile pozdrawiam Wszystkich czytających.
      • Dodano: 23-06-2008, 06:49
      •  
      •  
      •  
      •  
      lekarz neurolog zalecił mi przyjmowanie MOVALIS w zastrzykach. Dostałam 9 zastrzyków. Podczas przyjmowania nie zauważyłam żadnych niepokojących objawów. Ból głowy, który miał ustąpć zniknął. Teraz - po dwóch tygodniach od ostatniego zastrzyku słabo się czuję, schudłam 4kg. W ulotce wyczytałam że można otrzymać max 3 injekcje. Lekarz neurolog i lekarz rodzinny mówią żeby nie panikować, każdy lek ma jakieś działanie uboczne. Czy ktoś przyjmował MOVALIS w takich dawkach? Jakie mogą być skutki uboczne (krótko- i długoterminowe) ?
      • Dodano: 11-09-2008, 21:06
      •  
      •  
      •  
      •  
      Jeeezu, właśnie lekarz zapisał mi 10 zastrzyków tego movalisu; co było dalej u Ciebie, bo się boję???
      • Dodano: 29-05-2009, 17:06
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam.

      Ja miałam przepisane 6 ampułek zastrzyków Movalis i dodatkowo 10 innych zastrzyków.

      Miałam mdłości, wymioty a co najdziwniejsze nie mam okresu...

      Może wiecie czy te zastrzyki albo witaminy w zastrzykach mają jakiś wpływ na opóźnienie okresu ????

      • Dodano: 29-05-2009, 17:06
      •  
      •  
      •  

      Informacje na temat napadów nieświadomości:

      http://www.forumneurologiczne.pl/specjalista/ep,470,napady-nieswiadomosci,from-user

      • Dodano: 29-05-2009, 17:07
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam.

      Ja miałam przepisane 6 ampułek zastrzyków Movalis i dodatkowo 10 innych zastrzyków.

      Miałam mdłości, wymioty a co najdziwniejsze nie mam okresu...

      Może wiecie czy te zastrzyki albo witaminy w zastrzykach mają jakiś wpływ na opóźnienie okresu ????

      • Dodano: 17-08-2009, 10:35
      •  
      •  
      •  
      •  
      Zbyt duża interakcja leków w organizmie ma ogromny wpływ na zaburzenia menstruacyjne stąd brak misiaczki nei miałam 2 miesiace jak brałam takie leki pozniej sie unormowało
      • Dodano: 17-08-2009, 10:37
      •  
      •  
      •  
      •  
      Zbyt duża interakcja leków w organizmie ma ogromny wpływ na zaburzenia menstruacyjne stąd brak misiaczki nei miałam 2 miesiace jak brałam takie leki pozniej sie unormowało
      • Dodano: 09-10-2009, 17:05
      •  
      •  
      •  
      •  
      Hm. ja teraz właśnie mam 6 zastrzyków.
      Jestem po 3 ale nie widzę efektów.
      Może i są. Ale w nocy nie bardzo mogę spać.
      Środek działa na mnie maksymalnie 4-5 h.
      Później znów się pojawia ból.
      Czy ktoś może powiedzieć dlaczego?

      Truuusskawkowa.
      • Dodano: 30-10-2009, 09:35
      •  
      •  
      •  
      •  
      z ulotki wynika,ze ten lek nie powinien być stosowany przez kobiety,które mają problem z zajściem w ciąże, lub przez te które planują ciążę...ja również dostałam 9 zastrzyków/15mg i zastanawiam się tak naprawdę, czy wziąć..a i lekarz mi trochę podpadł, bo powinien przecież zapytać,czy planuje ciążę..
      • Dodano: 19-12-2009, 15:18
      •  
      •  
      •  
      •  
      dwa tygodnie temu skonczylam terapie movalisem. Mialam 9 zastrzykow 15 ml. po dwoch tygodniach od zakonczenia leczenia zaczely sie dziwne objawy. tydzien juz nic nie moge jesc. schudlam 4 kg i nie mam na nic sily. do tego pojawila sie depresja. jesli ktos z Was mial takie objawy to prosze napiszcie czy to moze byc po movalisie i po jakim okresie to przechodzi. bacha
      • Dodano: 02-02-2010, 07:48
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam serdecznie
      Zarzywalam 1/2 tabletki nowalis + zastrzyk 15 w zapaleniu miedzy zebrowym oraz mam chory kregoslup i bardzo cierpialam z tego powodu,cale noce nie przesypialam dopiero newalis pomogl mi jak nic na swiecie --narodzilam sie ponownie.
      Co jakis czas powtarzam te kuracje --zadnych ubocznych obiawow,przy tabletkach zarzywam Controloc oslonowe na zoladek. smile

      Podobne dyskusje

      Ankieta

        

      Jak się uspokajasz?

      Konkurs na forum
      Konkurs tematyczny