Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (4.0)
      Neurologia. Forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (573) Artykuły (64) Porady (15) Społeczność (1198) Szukaj  
                     

      Forum - Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

      podwójne widzenie [298]

      • Najnowszy komentarz w tym wątku
      •  
      • Dodano: 10-10-2013, 11:56
      •  
      •  
      •  
      •  
      Cześć !
      Piszę ponieważ mam duży problem, a mianowicie jak wszyscy tutaj widzę podwójnie. Opowiem Wam moją historię może ktoś powie Mi coś co mnie uspokoi albo chociaż przybliży do zdiagnozowania mojego przypadku, a więc .. Jakieś 6 miesięcy temu podczas jazdy samochodem zaczęły występować u mnie epizody podwójnego widzenia .. Najpierw trwały ok 1 godziny potem znikały, a następnie znowu wracały. Pojawiały się tylko kiedy jeździłam samochodem jednak po jakimś czasie zaczęły się pojawiać częściej następnie nawet jak chodziłam ulicą, a później jak pojawił się epizod tak został. Od miesiąca widze podwójnie wszystko Mi się dwoi jedynie jak patrze z boku mogę normalnie funkcjonować, ulicą chodzić jest mi bardzo cięzko bo wszystko widze podwójnie .. Kiedy sie to zaczeło po 3 dniach udaałam się do okulisty zostały Mi zrobione wszystkie badania .. następnie poszłam do drugiego okulisty też zostały zrobione badania - wszystko OK. Pani dała mi niezwłocznie skierowanie do szpitala na oddział neurologii. Tam miałam zrobione wszystkie badania EEG - OK. Jednak rezonans wykazał 4 zmiany w mózgu - nieaktywne, 3 po stornie prawej i jedna po lewej. Dostałam 5 kroplówek Solu-Medrolu po 1G. Jednak i to nie pomogło. 16 października mam umówioną wizytę u najlepszego neurologa. Jednak ja już tak dłużej nie moge, od miesiąca borykam się z podwójnym widzeniem.. I zapomniałam dodać po wyjściu ze szpitala zaczęły pojawiać się także bóle głowy i nagłe uściski, który po chwili ustępują. Głowa potrafi mnie boleć cały dzień dopóki nie wezmę proszka przeciwbólowego ..

      Powiedzcie mi czy ktoś miał podobny przypadek ? Co to może być ? Przecież tak dłużej się nie da .. ach i mam 21 lat ..

      Pozdrawiam Maja
      • Dodano: 11-08-2006, 15:29
      •  
      •  
      •  
      •  
      Cześć. Od kilku lat borykam się z podwójnym widzeniem. Epizody dwojenia się obrazu trwają do dwóch miesięcy. POjawiają się samoistnie i w ten sam sposób ustępują. MImo uporczywych prób zdiagnozowania mojego przypadku jeszcze nikomu nie udało się znaleść przyczyny tego zaburzenia. Może jest ktoś, kto spotkał się z podobnym przypadkiem lub sam doświadczył dwojenia się obrazu? Będę wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź.
      [addsig]

      dominika

      • Dodano: 14-08-2006, 21:42
      •  
      •  
      •  
      •  
      Powodem moze byc cukrzyca.
      • Dodano: 15-08-2006, 09:53
      •  
      •  
      •  
      •  
      A skąd takie przypuszczenia, ze to może być cukrzyca???
      • Dodano: 12-12-2006, 19:55
      •  
      •  
      •  
      •  


      11-08-2006 o 15:29, dominikabicka :

      Cześć. Od kilku lat borykam się z podwójnym widzeniem. Epizody dwojenia się obrazu trwają do dwóch miesięcy. POjawiają się samoistnie i w ten sam sposób ustępują. MImo uporczywych prób zdiagnozowania mojego przypadku jeszcze nikomu nie udało się znaleść przyczyny tego zaburzenia. Może jest ktoś, kto spotkał się z podobnym przypadkiem lub sam doświadczył dwojenia się obrazu? Będę wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź.




      Witam, czy cos sie poprawilo, lub wiadomo co to jest? W rodzinie ktos widzi podwojnie i tez nikt nie potrafi powiedziec dlaczego. pozdrawiam tomek.sa0@op.pl
      • Dodano: 22-01-2007, 11:59
      •  
      •  
      •  
      •  
      od dwoch lat mam również podwojne widzenie.Jest to bardzo denerwujące, ale trzeba sie chyba do tego przyzwyczaic:/u mnie jest to najprowdopodobniej zwiazane z tym, ze mialam zeza, mialam 2 operacje, ale podwone widzenie mam nadal.
      • Dodano: 25-01-2007, 22:12
      •  
      •  
      •  
      •  
      Podwojne widzenie..co przychodzi i odchodzi i trwa kilka miesiecy..

      Ja bym poszla do neurologa moze byc zapalenie nerwu wzrokowego..
      • Dodano: 07-02-2007, 08:19
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam. Mam ten sam problem od jakiegoś czasu. Problem podwójnego widzenia nasila się przy jakimkolwiek wysiłku fizycznym, w sklepach w których jest ostre światło. Problem pojawia się od tak, i tam samo "znika"

      Czy ktoś z Was uporał się z tym uciążliwym problemem??

      Pozdrawiam.
      • Dodano: 07-02-2007, 19:17
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja podwojnie widze od bardzo juz dlugiego czasu. Do tego mam niedowidzenie. Ostre swiatlo wzmaga niesamowicie podwojny obraz. Ciemne okulary poprawiaja sytuacje ale tylko delikatnie.



      Poki co jedna okulistka stwierdzila, ze to efekt uboczny niedowidzenia spowodowanego nienoszeniem okularow. Niedlugo porobie badania jakies dokladniejsze to sie czegos dowiem.



      Dobrze wiedziec, ze nie tylko ja mam problem, ktorego nie da sie wykryc zadna (prawdopodobnie) aparatura.



      Pozdrowienia.
      • Dodano: 07-02-2007, 19:19
      •  
      •  
      •  
      •  
      Do lekarza, wszyscy, i to juz!



      "Podwójne widzenie - Jest na ogół spowodowane nieprawidłowym działaniem mięśni, które kontrolują ustawienie gałki ocznej. Ich nierówne napięcie powoduje, że każde oko widzi dany przedmiot pod różnym kątem i dlatego obrazy w mózgu, zamiast nakładać się, rozdwajają się, a wszystko, na co patrzymy, ma podwójny kontur. Tego typu dolegliwości powinny być szybko skonsultowane z okulistą, ponieważ mogą być wczesnym objawem nawet tak groźnej choroby, jak guz mózgu. Podwójne widzenie czasem jest związane z wirusowym zapaleniem nerwu czaszkowego. Bywa też oznaką cukrzycy, zawału albo jednym z pierwszych symptomów stwardnienia rozsianego."
      • Dodano: 13-02-2007, 09:03
      •  
      •  
      •  
      •  
      WITAM TEZ MIALAM Z TYM PROBLEM.15 LAT TEMU OKAZALO SIE ZE BYLO TO ZAPALENIE OPON MOZGOWYCH, 10 LAT TEMU ZE OSLABIL MI SIE NERW JAKIS I TERAZ MI SIE TEZ TO ZROBILO I JADE NA REZONANS MAGNETYCZNY.PO WSZYSTKIM NAPISZE ZN ZA OK 1 TYDZIEN.ALE KONIECZNIA JEST WIZYTA U DOBREGO NEUROLOGA.
      • Dodano: 14-09-2010, 22:53
      •  
      •  
      •  

      Jeżeli szukasz porady, zobacz czy szukane zagadnienie nie znajduje się tutaj:

       

      http://www.forumneurologiczne.pl/specjalista#.UNGhJeQlnq0

      Podobne dyskusje

      Ankieta

        

      Jak się uspokajasz?

      Konkurs na forum
      Konkurs tematyczny