Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

(4)

Neurologia. Forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Nivalin (16)

  • 30-12-2007 20:18:00

    Witam, chcialbym sie dowiedziec czy Nivalin to antybiotyk?

    Czy moge spozywac alkohol gdy biore zastrzyki (Nivalinu)

    Ostatnia edycja: 30-12-2007 20:18:00
  • 30-12-2007 22:28:00

    http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=1561

    To nie antybiotyk ale jeśli zmagasz się z chorobą o podłożu neurlogicznym to alkohol raczej w tym zestwieniu niewskazany

    Ostatnia edycja: 30-12-2007 22:28:00
  • 16-10-2008 19:08:00

    witam,

    po jakim czasie można spodziewać się poprawy po nivalinie,

    mam niedowład nerwu promieniowego jestem przy 20-tym zastrzyku............

    Ostatnia edycja: 16-10-2008 19:08:00
  • 03-11-2008 23:20:00

    Hejka! Również mam uszkodzony nerw promieniowy ale jestem dopiero po 4-tym zastrzyku i mam nadzieje że po 20-tym tu już będzie po wszystkim no ale Twój post mnie zaniepokoił....jesli jeszcze tu zajrzysz nnapisz prosze jak długo regenerował Ci sie nerw-z góry wielkie dzieki

    Ostatnia edycja: 03-11-2008 23:20:00
  • 15-05-2009 18:21:00

    rowniez mam problem z nerwem promieniowym - jest po rekonstrukcji. nivalin bralam - 30 zastrzykow - nie zadzialaly. pani dr przepisujac mi ten lek zastrzegla, ze niekoniecznie musi przyniesc jakikolwiek efekt. 300 zl w bloto ale zaryzykowac zawsze warto

    Ostatnia edycja: 15-05-2009 18:21:00
  • 29-07-2009 18:02:00

    hey! słuchajcie. ja si ęborykam z uszkodzonym nerwem promieniowym żadne zastryki nie pomagają, tylko ułatwiają wracanie czucia. ja poddałem się akupunkturze i po pierwszej wyzycie jest ok!

    Ostatnia edycja: 29-07-2009 18:02:00
  • 26-08-2009 13:35:00

    Cyt.: \"...zastryki nie pomagają, tylko ułatwiają wracanie czucia\" - zaczynam brać nivalin po rwie kulszowej bo nadal mam drętwe podudzie i palce stopy. Mam nadzieję, że wróci czucie

    Ostatnia edycja: 26-08-2009 13:35:00
  • 04-09-2009 21:48:00

    Sam Nivalin nie pomoże. Ja miałem jednorazową kurację (ok. 30-40 zastrzyków) + Milgammę 100 w tabletkach i do tego witamina B1. Ale najistotniejsza w tym leczeniu jest rehabilitacja! Miałem uszkodzenie lewego nerwu promieniowego i po takiej intensywnej terapii(trwającej jakieś 3 miesiące) ręka odzyskała 100% sprawności.



    Niestety po kilku miesiącach uszkodziłem sobie ten sam nerw w drugiej ręce ;/ I tym razem jakoś dziwnie mnie ta ręka zaczęła boleć... Nie wiem czy to skutek alkoholu który spożyłem(wiem, wiem że nie powinienem ;/ ) czy też tego, że dźwigałem coś ciężkiego. Macie takie dolegliwości?



    W każdym razie jest to do wyleczenia. Tylko szybka reakcja, dobry neurolog i rehabilitacja w jakiejś niezłej placówce wskazana! Powodzenia

    Ostatnia edycja: 04-09-2009 21:48:00
  • 04-09-2009 21:52:00

    Oczywiście Milgamma po Nivalinie a nie jednocześnie.

    Ostatnia edycja: 04-09-2009 21:52:00
  • 24-02-2011 21:24:15
    Gość 2007-12-30 20:18:00 Witam, chcialbym sie dowiedziec czy Nivalin to antybiotyk?

    Czy moge spozywac alkohol gdy biore zastrzyki (Nivalinu)

Zobacz inne dyskusje

  • EWELINAz
    Od 3 lat mam bardzo dziwne objawy zwiazane z glowa,ciagle mi sie kreci iboli i tak przez...
  • stanis
    Proszę o interpretację wyniku MR głowy.dane do skierowania: wybudzający...
  • Witam od 3-4 dni mam cały czas wrazenie ze gorąco mi w głowęi wydaje mi sie...
  • EWELINAz
    Czy ma ktos zdiagnozowana teżyczke?od 3 lat chodze po lekarzach badam glowe,poniewaz mam...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/MYA08953_kobieta_nogi_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesZespół niespokojnych nóg
    Zespół niespokojnych nóg (Restless Legs Syndrome -...
    Twoja sugestia