Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

(4)

Neurologia. Forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Clonazepam?? (96)

  • 09.12.2008 09:44:00

    http://www.benzo.org.uk/polman/bzcha02.htm

    i tu jest fajny tekst

    Ostatnia edycja: 09.12.2008 09:44:00
  • 13.01.2009 02:29:00

    Lepiej odejsc od klonazepamu zanim dostaniesz nerwicy lekowej. Mozesz to zrobic tylko przy opiece lekarza. Potrzebujesz czegos innego p/padaczkowego. Zwykle ludzie zamieniaja stopniowo klonazepam na relanium w odpowiednio wysokiej dawce i powoli schodza. Lepiej zrobic to latami. Odwyk jest pieklem ale wielu przechodzi. Jesli nie jestes gotowa na pieklo lepiej nie probuj. niektorzy dochodza do 6-8mg dziennie i tez funkcjonuja. Trzymaj sie.

    Ostatnia edycja: 13.01.2009 02:29:00
  • 13.01.2009 02:32:00

    Klonazepam to trucizna ale jesli ktos ma padaczke,mozliwe,ze potrzebna. Aczkolwiek lepiej brac inne leki p/padaczkowe nie z grupy benzodiazepin. Benzodiazepiny niszcza zycie bardziej niz heroina czy koka. Aneta

    Ostatnia edycja: 13.01.2009 02:32:00
  • 13.01.2009 02:35:00

    Na benzo.org lepiej nie wchodzic. Tam tlumacza schizofrenikom =,ze nie potrzebuja lekow na schizofrenie. Wariaci i to niebezpieczni. Na temat benzodiazepin sie z nimi zgadzam le forum jest pelne kompletnych traconych hipochondrykow.

    Ostatnia edycja: 13.01.2009 02:35:00
  • 28.02.2009 21:26:00

    11 lat biorę 2 mg dziennie. Nic nie można z tym zrobić. Przy próbach odstawienia po 3-4 dnia katorgi (ataków lękowych i drgawek) nie ma wyjścia. Wracam. I wtedy normalnie funkcjonuję. Pracuję, piszę projekty, wraca życie. Wiem, że to jest złudne, ale cóż - lepsze takie życie, niż ciągły lęk nie wiadomo o co! Tak działają clony. NIE ZACZYNAJCIE Z NIMI -NIGDY POD ZADNYM POZOREM!

    Ostatnia edycja: 28.02.2009 21:26:00
  • 01.03.2009 00:39:00

    To jest mozliwe zeby ktos bral 9 mg clonazepanu na dobe? Wydaje mi sie to zabojcza dawka

    Ostatnia edycja: 01.03.2009 00:39:00
  • 01.03.2009 02:06:00

    A co sądzicie na temat Lexotanu, to także pochodna benzo,czy jest bezpieczny?

    Ostatnia edycja: 01.03.2009 02:06:00
  • 01.03.2009 22:25:00

    u mnie tez najpierw stwierdzono padaczke, ale na leki p/padaczkowe zle reagowałam, a wogole sami nie wiedzieli co mi jest, druga pani neurolog odstawiła mi padaczkowe, biore tylko cloraxen 5mg, czy on tez tak uzaleznia, ostatnio z 4 tabletek zeszłam na 2, uspokoiłam sie ale, miewam bóle głowy pulsowania, lekkie zawroty i nie wiem czy to na tle nerwowym czy jednak jest to padaczka

    Ostatnia edycja: 01.03.2009 22:25:00
  • Początkujący
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    26.04.2009 19:00:00

    Biorę clonazepam od ponad 10 lat. Ostatnie 3 lata to dawka 1mg. Biorę ją zaraz po obudzeniu. Po 1 godzinie zaczyna działać i jest błogo. Działa około 4-6 godzin (zależy to od mojego samopoczucia). W godzinach 16:00 - 18:00 strasznie boli mnie głowa i źle się czuję. Wieczorem tak po 21:00 jest ok, jestem wyluzowany i niczym się nie przejmuję. Kiedyś zapomniałem wziąć clonazepamu i dręczyła mnie myśl czy wziąłem czy nie i czułem się świetnie, bo myślałem że wziałem a nie wziąłem. Mam mimowolne tiki, które z czasem (mam 25 lat) zanikają. Neurolog proponowała mi Haloperidol, ale okazało się że jest to jeszcze większa \"siekiera\" niż clonazepam. Clonazepam nie działa źle na żołądek. Zawsze mam przy sobie 1mg. Pracuję wśród ludzi, którzy pewnie się domyślają, że coś ze mną nie tak. Jak nie wezmę leku to nie mogę się skoncentrować, źle się czuję i mam ochotę się schować przed ludźmi i iść spać. Chciałbym zejść z tego leku, ale boję się że może być jeszcze gorzej, a jak na razie jest dobrze. Dla pocieszenia innych skończyłem studia wyższe, pracuję, jeżdżę samochodem i właściwie nie czuję się źle z tego powodu, że go biorę. Bardzo dużo daje mi wiara w Boga. Jeśli ktoś nie wierzy w Boga, niech wierzy że nie jest chory i że inni mają gorzej. Ja cieszę się z każdego dnia. Pamiętam dzień jak wracałem do domu pociągiem i nie wziąłem tabletki, bo nie miałem jej przy sobie. Mój umysł był wtedy czysty i jasny. Jak biorę ten lek to jest czysty, ale nie tak jak bez niego. Nie palę i nie piję, ale kiedyś piłem po kilku godzinach od wzięcia leku i było super, zero bólu. Ale to normalne, tak działa alkohol. Ogólnie muszę być zawsze czymś zajęty, mój mózg musi pracować i nie lubię siedzieć bezczynnie, bo czuję że się marnuje.

    Ostatnia edycja: 26.04.2009 19:00:00
  • 26.04.2009 22:46:00

    Marnujesz się przy tym leku moim zdaniem chyba że masz zamiar brac go do końca życia. Clonazepam jest strasznie uzależniającym lekiem i bardzo ciężko z niego zejsc gdy się bierze tak jak Ty 10 lat. Im dłużej go będziesz brac tym będzie gorzej z niego zejsc. Wiadome ze jeżeli teraz się zdecydujesz na zrzucenie go będzie to długa i mozolna robota ale inaczej przy schodzeniu nie będzie. Możliwe nawet że przy zrzucaniu dojdziesz do clonazepamu w formie kropli żołądkowych bo taki też bywa i będziesz schodził po 1 kropli na tydzień/misiąc bo taka osoba też bywała tutaj na forum a brała krócej niż Ty bo jakieś 4-5 lat więc sam widzisz że to bardzo ciężka praca/zadanie/wyzwanie/sprawdzenie siebie samego, swojej woli.

    Tak czy tak życzę Ci zdrowia a cała reszta przyjdzie sama.

    Pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 26.04.2009 22:46:00

Zobacz inne dyskusje

  • Wątek: ...
    Sprzedam ORYGINALNY, CZESKI lek odchudzający:ADIPEX RETARD !!Lek bezpośrednio z...
  • gat
    Witam serdecznie,kilka dni temu zdarzyło mi się dwa razy pod rząd stracić...
  • Proszę o kontakt osoby,które mają problem z dzieckiem u którego...
  • Crisperek
    Witam, chciałbym prosić o poradę związaną z nerwem łokciowym....
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/rbk01022_czaszka_mozg_glowa_zielony_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesChoroby autoimmunologiczne układu...
    Objawy występują praktycznie ze strony wszystkich układów...
    Twoja sugestia